nedjelja, 2. prosinca 2012.

ŠTO BIH JEDNOG DANA HTJELA POSTATI


Još nisam razmišljala što bih baš htjela postati u životu, ali sam sigurna da ću negdje raditi. Dok sam bila mala mislila sam biti učiteljica, glumica, pjevačica, turistički vodič, fotograf...No sve to je bilo u mojoj glavi dok sam bila mala, sad razmišljam na drugi način. Uzor nemam, jer jednostavno želim biti svoja i raditi ono što zaista volim i želim. Sviđa mi se puno zanimanja, no još se ne mogu odlučiti. Dobro mi ide pjevanje i plesanje. No hoću li se time baviti u životu ne znam, ali jedno znam trudit ću se da uspijem postati ono što najviše želim u životu. No to vam neću otkriti, možda jednog dana uspijete saznati. Sva ta zanimanja uđu tako brzo u moju glavu, ali još brže izlete van iz nje. Malo se šalim, ali je to tako. Sve sam rekla što sam imala o tome. ;)

Nema komentara:

Objavi komentar